piątek, 12 lutego 2010

5 najlepszych tutoriali graficznych na walentynki

Jako iż już tylko kilka dni zostało do tego jakże wspaniałego święta postanowiłem się wysilić i zrobić coś dla mojej ukochanej, a razem z tym napisać wpis na bloga. Zebrałem przy tym 5 bardzo fajnych tutoriali graficznych specjalnie przygotowanych na walentynki. Może komuś się przyda.

Happy Valentine’s Day Text












Simple Valentine’s Day e-Card












  
Valentine’s Day Hearts 














Valentine’s day card













Photoshop Heart Wing Logo Photo














Życzę każdemu owocnej pracy przy kartkach walentynkowych

2 komentarze:

Bolek pisze...

Dzięki, wysłane do mojej ulubionej. Bardzo się ucieszyła, że wykonałem te kartki sam, a nie skorzystałem z gotowych.

admin pisze...

Dzięki za pozytywny komentarz, a moja też się ucieszyła ;)

Prześlij komentarz