niedziela, 14 lutego 2010

Streemo.pl - własny portal społecznościowy

Artykuł ten leżał w mojej głowie już kilka miesięcy, kiedy to jeszcze prowadziłem starego bloga ale to dzisiaj postaram się go ostatecznie dokończyć i opublikować.

Streemo.pl - jest to serwis internetowy pozwalający nam na stworzenie własnego portalu społecznościowego w kilka minut. Zazwyczaj serwis taki ma na celu zrzeszenie fanów danego podmiotu na jednej stronie, aby wymieniać się poglądami, komentować opinie innych czy dyskutować na forum. Przykładem takiego serwisu są np. Najpiękniejsze wiersze czy Fioletowy Świat.



Serwis streemo.pl oferuje nam funkcje tj.:
  • dodawanie filmów
  • dodawanie zdjęć
  • dodawanie muzyki
  • prowadzenie bloga
  • własne forum dyskusyjne
  • użytkownicy społeczności
  • komunikowanie się przez prywatne wiadomości z innymi członkami grupy
  • wiele szablonów
  • możliwość edycji kolorów szablonu własnoręcznie
Wydaje mi się, że jest to dobry sposób na stworzenie społeczności np. własnego bloga i napewno lepszy niż tworzenie kolejnych kont na naszej-klasie. Przyda się także pod zaplecze seo gdyż łatwo się indexuje oraz zdobywa popularność poprzez katalog społeczności. Zawsze ten link tematyczny się przyda.

 Swoje uwagi, doświadczenia, sugestie na temat streemo zostawiajcie w komentarzach.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Własny portal stworzony.

theredel pisze...

A w moją społeczność wpakował się jakiś syf, co mi położył kompa...

Prześlij komentarz