sobota, 16 stycznia 2010

Szybka konwersja formatu pliku

Cometdocs - serwis na który natknąłem się szperając w internecie pozwalający na konwersje dokumentów. Niby proste, jednak do zapisania serwisu w zakładkach zachęciło mnie około 50 możliwych konwersji.

Mój przykład - potrzebuje przekonwertować obrazek do formatu .pdf, a nie mam potrzebnego oprogramowania. Co robię?
  • Wchodzę na cometdocs
  • Wybieram plik do przekonwertowania
  • W prostym graficznym menu wybieram format konwersji
  • Podaję swój e-mail i klikam SEND
  • Po kilku sekundach przychodzi e-mail z linkiem do pliku
Moje uwagi:
  • Sczegółową listę formatów konwersji możecie znaleść w FAQ na stronie cometdocs
  • Polecam się zarejestrować. Konto jest całkowicie darmowa i znosi bariere dla dokumentów (3 strony), dodatkowo nie musimy za każdym razem podawać adresu e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz