sobota, 16 stycznia 2010

Blogger SEO cz. 1

Domyślnie blogger wyświetla tytuły stron w postaci "tytuł strony - tytuł wpisu". Jednak, aby łatwiej pozycjonować podstrony bloga dobrze jest zmienić konfiguracje aby tytuł pokazywał się w kolejności "tytuł wpisu - tytuł bloga". W tym artykule postaram się wam jasno i czytelnie przedstawić jak wykonać to w platformie blogowej jaką jest blogger.com.

Wchodzimy w układ, a następnie edytuj kod html, Teraz wyszukujemy kod

oraz zmieniamy na

W tym przypadku tytuł składa się z tytułu wpisu połączony łącznikiem "na blogu" z tytułem bloga.

Teraz zapisujemy nową konfiguracje i cieszymy się troszkę lepiej zoptymalizowanym blogiem.

Niedługo spodziewajcie się kolejnych części :)

9 komentarzy:

bazanowski pisze...

Dzięki wielkie! Jestem początkującym w Blogger :) Przydała mi się ta informacja w 100% ! Czekam na kolejne wpisy :) Powodzenia!

bazanowski pisze...

Hej, wiesz może jak uruchomić w Blogger, opcję oceniania postów. Chodzi o tzw. reakcja, gdzie użytkownik może wybrać: interesujący, przydatny, fajny itp. Można tam swoje słowa wstawić. Ja uruchomiłem tę opcję ale niestety nie wyświetla jej w postach. Nie wiem dlaczego :( Z góry dzięki za pomoc! GG: 1227580

admin pisze...

Postaram się to opisać w kolejnym artykule, który pojawi się na dniach.

admin pisze...

@bazanowski popróbowałem, popatrzyłem i wydaje mi się, że jest to wina szablonu. Na standardowych nie ma problemu, gorzej z niestandardowymi ale jeszcze pomyślę.

bazanowski pisze...

Hej, dzięki za zainteresowanie tematem! :) Niestety mam standardowy szablon od Google. W zasadzie pierwszy z brzegu. Jedyne, co zmieniałem to kolorystykę.

admin pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
admin pisze...

U mnie z reguły trzeba odczekać chwilę, gdyż długo się to ładuje. Zajrzyj tutaj www.zelu-test.blogspot.com.

bazanowski pisze...

Faktycznie, chwilka mija i się pojawia. Natomiast działa. U mnie niestety mimo włączonej opcji, coś nie funkcjonuje. Nie podejrzewam Google o błąd. Możliwe, że gdzieś jakiś kod usunąłem zupełnie przypadkowo. Sprawdzę to na innym testowym blogu. Dzięki za pomoc!

admin pisze...

Bardziej polece Reakcje i ustawienie np. 1,2,3,4,5,6 czy jak kto woli.

Prześlij komentarz