piątek, 15 stycznia 2010

Usuwanie reklam z gadu-gadu - okienko przy włączaniu

Za każdym razem jak włączam denerwuje mnie reklama, która pojawia się przy włączaniu. Wkurzyło mnie to tak, że postanowiłem zlikwidować mój problem. Szperając po necie znazłem sposób.

1. Na dysku C wybieramy katalog Documents and Settings, a następnie katalog użytkownika
2. Odnajdujemy Application Data (jest on ukryty więc musimy w opcjach folderu zaznaczyć 'pokaż ukryte foldery')
3. Otwieramy Nowe gadu-gadu -> _userdata
4. Otwieramy cookies w notatniku, zmieniamy wszystkie 'TRUE' na 'FALSE' , a następnie zaznaczamy plik 'tylko do odczytu'
5. Wszystko działa i okno nas nie wkurza ;)


Zapraszam do dodawania RSS oraz komentowania wpisu ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak ktos majacy wieksze IQ niz krzeslo moze uzywac programu GG?

admin pisze...

Nawet ja używam, tyle że nie aplikacji Gadu-Gadu a AQQ.

Prześlij komentarz