wtorek, 19 stycznia 2010

Google wariuje?


Co się dzieje? Czy google zwariowało? Przejdę odrazu do rzeczy. Stawiając nowe strony, blogi zawsze mam problem z pełnym ich zaindexowaniem, a dzisiaj co zauważyłem? Opiszę wam całą sytuacje poniżej.

Kilka miesięcy temu kumpel założył sieć serwerów do pewnej gry. Postanowiłem kupić mu domene oraz zasponsorować miejsce na moim hostingu pod jego forum. Jako iż serwis był przeznaczony dla użytkowników serwerów tej gry nie brałem się za pozycjonowanie, a strona nie dostała żadnego linka. Po pewnym czasie zorientowałem się, że kumpel dodaje stronke do katalogów i już kilka linków przybyło. Po około miesiącu kolega zrezygnował, a forum zostało usunięte. Czasem zaglądałem na jego site, aby dodać do jakiegoś swl, jednak nie wzrastało. Teraz gdy minął miesiąc od daty usunięcia strony jej site skoczyło z 50 do 970 i trzyma się tak od tygodnia. Co o tym powiecie? Czy google zwariowało? Sugestie zostawcie w komentarzach.

1 komentarz:

admin pisze...

Site spadło do 900. Zobaczymy czy już zejdzie do końca.

Prześlij komentarz